مشهور ترین نمونه سایت های طراحی شده با وردپرس در ایران

دسته بندی :
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار پیشرفته است که در سراسر دنیا، هزاران برنامه نویس در حال توسعه دادن آن هستند. از این رو نمونه سایت های طراحی شده با وردپرس در ایران بسیار زیاد است. از سایت ایرانسل، دیجیکالا مگ و یاس دانلود گرفته تا سایت های خوانندگانی مثل رضا صادقی همگی با وردپرس طراحی شده است. در ادامه با این سایت ها آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید
021-44477467
پاسخ گویی منشی همه روزه از 9 صبح تا 9 شب می باشد

سایت های فروشگاهی ساخته شده با وردپرس

وبسایت
فروشگاه اینترنتی برند کفش ملی
سایت شرکت تولیدی کفش ملی طراحی شده با وردپرس

کفش ملی یکی از قدیمی ترین برند های حوزه تولید پوشاک در ایران است و از سال 1336 در حوزه تولید کفش فعالیت میکند. این مجموعه بزرگ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده نموده است. 

این سایت فروشگاهی با 6 دسته بندی و فروش انواع کیف ، کفش و لوازم جانبی دارای ظاهر گرافیکی بسیار ساده اما زیباست و توجه کاربر را در نگاه اول به خود جلب میکند. 

وبسایت
فروشگاه اینترنتی بازرگانی لطیفی
سایت بازرگانی لطیفی اسپرت طراحی شده با وردپرس

بازرگانی فروش دستگاه های ورزشی لطیفی را در سال های اخیر همه با تبلیغات تلوزیونی گسترده اش می‌شناسند. 

این مجموعه سال هاست در زمینه فروش دستگاه های ورزشی برقی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، دستگاه های بدن سازی و … فعالیت میکند و میتوان آن را به عنوان یکی از بزرگترین فعالان این حوزه در بازار ایران معرفی کرد.

این مجموعه نیز برای طراحی سایت خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده نموده و محصولات خود را از طریق این CMS به فروش میرساند. از ویژگی های این سایت میتوان به  

سایت های آموزشی ساخته شده با وردپرس

وبسایت
آموزش رشد کسب و کار
سایت مدیر سبز طراحی شده با وردپرس

اگر صاحب کسب و کار باشید یا علاقه به تدریس در مقیاس بزرگ باشید، قطعا بارها به سایت مدیر سبز مراجعه کرده اید. اکثر مدرسان بزرگ کشور در دوره های این مجموعه، شرکت کرده و از دانشجویان دوره های آن ها بوده اند. 

این مجموعه بزرگ و مشهور برای سایت خود، سیستم مدیریت محتوای وردپرس را انتخاب کرده و از این طریق سایت خود را به کاربران ارائه داده است. 

وقتی در این سایت چرخی میزنیم، چند مورد مهم را مشاهده میکنیم. اولین مورد داشتن بخش وبلاگ حرفه ایست. دومین مورد داشتن فروشگاه محصولات مجازی برای فروش دوره ه های این مجموعه هست. 

وبسایت
آموزش مهارت های کسب و کار اینترنتی
سایت اکادمی همیار طراحی شده با وردپرس

احتمالا اگر علاقه مند به کسب درآمد از طریق وبسایت و یا اینستاگرام باشید، حتما نام علی حاج محمدی و مجموعه همیار که متعلق به ایشان میباشد را شنیده اید. این سایت در گذشته خدمات سئو و طراحی سایت انجام میداد ولی این روز ها به یکی از بزرگترین مجموعه های کوچینگ کسب و کار وآموزش تبدیل شده است. 

این مجموعه نیز سال هاست که از CMS وردپرس برای سیستم مدیریت محتوای سایت خود استفاده میکند و جالب است بدانید که به دلیل مشهور بودن این سایت در این حوزه، روزانه بالای چند ده هزار نفر از این سایت بازدید مینمایند.

سایت های خبری ساخته شده با وردپرس

وبسایت
سایت خبری حوزه فناوری
سایت دیجیاتو طراحی شده با وردپرس

حوزه فناوری با توجه به گسترش تکنولوژی روز به روز طرفدار بیشتری پیدا میکند و یکی از سایت هایی که سعی در پوشش همه خبرهای این حوزه دارد، وبسایت خبری دیجیاتو است. این وب سایت، سال هاست که در زمینه پوشش خبرهای حوزه فناوری و مقایسه فناوری فعالیت میکند.

این مجموعه نیز برای سایت خود از وردپرس استفاده نموده و سال هاست که میزبان علاقه مندان به حوزه اخبار تکنولوژیست.

وبسایت
پایگاه خبری تحلیلی
سایت خبرگذاری افق طراحی شده با وردپرس

در حوزه خبری، خبرگزاری افق به عنوان یکی از مهم ترین سایت های تحلیل خبری شناخته میشود. این سایت در کنار بازدید روزانه بالا، سرعت لود بسیار خوبی دارد.

این وبسایت خبری نیز برای سیستم مدیریت محتوای خود از وردپرس استفاده نموده است.

سخن پایانی

وبسایت هایی که در بالا معرفی شد از مهمترین و مشهور ترین وبسایت هاییست از از سیستم دیریت محتوای وردپرس برای سایت خود استفاده کرده اند. اکثر این سایت ها روزانه بازدید بالایی دارند و تا به الان با وردپرس جوابگوی همه این کاربران بوده اند. 

اگر شما هم میخواهید برای کسب و کار خود یک وبسایت راه اندازی کنید، این سایت ها میتواند خارج از هر نوع دلیلی، شما را قانع کند که از وردپرس برای سایت خود استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *