مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی

دسته بندی :
در این مطلب از سایت آیسیما برای شما مشاور راه اندازی کسب و کار را معرفی کرده و مزایای داشتن یک مشاور حرفه ای را بیان کردیم و همچنین وظایف یک مشاور حرفه ای راه اندازی کسب و کار را برای شما شرح دادیم
021-44477467
پاسخ گویی منشی همه روزه از 9 صبح تا 9 شب می باشد

 بی شک شما هم حداقل یک بار به ذهنتان خطور کرده که یک کسب و کار اینترنتی برای خود داشته باشید اما نداشتن تجربه و اطلاعات کافی باعث شده تا پیگیر این ایده نباشید.  اولین قدم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی لازم است که ابتدا اهدافتان را روشن سازید. پس از مشخص کردن این مرحله باید از یک مشاور راه اندازی کسب و کار  اینترنتی با تجربه کمک بگیرید. صحبت با یک مشاور با تجربه کسب و کار اینترنتی ضروری است تا شما را با جوانب مختلف این مسیر آشنا نماید.

در اختیار داشتن اندیشه‌های نوآورانه برای کسب و کارهای آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که مستقل از محدودیت‌های سنی، زمانی و مکانی، شغل جدید خود را پایه‌گذاری کنید. برای به بار نشستن این طرح‌ها، به راهنمایی‌های یک مشاور کسب و کار آنلاین مجرب نیاز دارید که کمک خواهد کرد تا شما به نتایج مالی قابل توجهی دست پیدا کنید.

در کلان شهر های ایران، رقابت شدیدی در حوزه کسب و کار آنلاین وجود دارد. بنابراین، یافتن و اعتماد کردن به یک مشاور کسب و کار اینترنتی معتبر ممکن است کاری چالش‌برانگیز باشد. یکی از روش‌های کسب اطمینان از صلاحیت مشاور، بررسی نمونه‌ کارها و برندهایی است که قبلاً با آن‌ها همکاری داشته‌اند.

مزایای دریافت مشاوره کسب و کار اینترنتی

  • بسیاری از افراد با داشتن بودجه کافی برای راه اندازی کسب و کار برنامه ی مشخصی برای راه‌اندازی آن ندارند و با داشتن یک مشاوره کسب و کار آنلاین ساده به اطلاعات کافی برای یک استراتژی قوی خود میرسند.
  • بسیاری از افراد زمان خود را در دنیای مجازی سپری می‌کنند و این بهترین فرصت می‌باشد تا در زمان خود صرفه جویی کنید و محصولات خود را از طریق مشاوره بازاریابی دیجیتال معرفی کنید و به فروش برسانید.
    برای جلوگیری از عدم کارایی و متوقف شدن ناگهانی سایت بهتر است با استفاده از چند تکنیک ساده سایت خود را رشد دهید تا به بهتر دیده شدن سایت خود و نهایتا فروش بالا کمک کنید.
  • هنگامی که مشتری به خوبی جذب نمی‌شود و یا در کسب و کار اینترنتی خود رشدی نمی‌بینید.
    بسیاری از کسب و کارها در همان ابتدا و یا اواخر کار با مشکل مواجه می‌شوند بنابراین برای برطرف کردن مشکل در فرایند رشد پروژه بهتر است از مشاور بازاریابی دیجیتال کمک بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره کسب و کار اینترنتی خود  از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با من در ارتباط باشید.

مراحل مشاوره آنلاین کسب و کار

  • بررسی و آنالیز اهداف کلیدی و نکات مهم بازاریابی
  • فرستادن لینک کسب و کار خود
  • چگونگی استارت پروژه با توجه به علاقه مندی شما
  • عقد قرارداد (۳ تا ۱۲ ماه) در صورت امکان همکاری با شما
  • طراحی تدوین استراتژی برای پلن‌های ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه کسب و کار با توجه به اطلاعات در گام قبلی
  • تغییر مسیر و اصلاح موارد اجرا شده در گذشته (در صورت مغایرت با اهداف تعیین شده)
  • مشاوره حضوری و آنلاین(۱۰ الی ۱۵ ساعت در ماه) در تغییر و جذب نیروی متخصص برای هر بخش در صورت لزوم
  • پیگیری اهداف مشخص شده در جلسات منظم هفتگی با حضور یکسره اعضا تیم
  • جلسات منظم one-page با اعضا تیم جهت دریافت نظرات و نکات مدنظر

مشاور کسب و کار اینترنتی برای چه شغل هایی مناسب است؟

مشاوره کسب و کار اینترنتی برای هر نوع کسب و کاری که قابلیت آنلاین شدن را داشته باشد مناسب است که تعدادی از این مشاغل در زیر برای شما نام برده شده است.

1- شغل های مرتبط با محصول و فروش محصول

2- شغل های ارائه هر نوع خدمات

3- مشاغل حقوقی مانند وکالت

3- گردشگری و توریستی

4- موسسه های آموزشی و آکادمی

5- مراکز تولیدی و کارخانجات

وظایف مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی

  • معرفی و آشنا کردن افراد با مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی
  • تدوین و طرح ریزی برنامه و ترسیم طرح‌های اجرایی در راستای انجام هر چه بهتر برنامه در فضای مجازی
  • نوشتن برنامه‌های اجرایی در راستای توسعه کسب و کار و فروش و بازاریابی هر چه بهتر در اینترنت
  • نوشتن برنامه جهت راه اندازی بخش دیجیتال مارکتینگ مجموعه
  • نوشتن برنامه و راه اندازی بخش فروشگاه و خرید و فروش آنلاین کسب و کار
    یکی دیگر عمده وظایف مهم مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی این است که در هر مرحله پس از نگارش و تدوین برنامه حتما باید در راستای اجرای صحیح برنامه با تیم همراهی و هماهنگی داشته باشد.

سخن پایانی

امروزه با توجه به گسترش روز افزون کسب و کارها و همچنین پیشرفت جوامع ، داشتن کسب و کار اینترنتی یکی از الزامات اکثر کشور های توسعه یافته شده است. اما این استقبال در حال گسترش برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باعث شده یک سری چالش ها موانعی برای افرادی که تازه قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند به  وجود بیاید.

به همین خاطر استفاده از تجربیات یک مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی می تواند در این مسیر بسیار کاربردی و مفید بوده و یقینا می توان گفت لازم و ضروری است. یک مشاور کسب و کار اینترنتی حرفه ای میتواند به راحتی با ارائه راهبرد های درست و برنامه ریزی صحیح از ایجاد خسارت های مالی در آینده کسب و کار اینترنتی جلوگیری کند.

در این مطلب از سایت آیسیما برای شما مشاور راه اندازی کسب و کار را معرفی کرده و مزایای داشتن یک مشاور حرفه ای را بیان کردیم و همچنین وظایف یک مشاور حرفه ای راه اندازی کسب و کار را برای شما شرح دادیم.

اگر هم اکنون در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز فوری به مشاوره دارید می توانید با شماره 09147101681 تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *